RICHARD DAWKINS- Gena egoistă .PDFRICHARD DAWKINS- Gena egoistă .PDF" alt="RICHARD DAWKINS- Gena egoistă .PDF" title="RICHARD DAWKINS- Gena egoistă .PDF">

RICHARD DAWKINS- Gena egoistă .PDF

0

Carti PDF online gratis: ,,RICHARD DAWKINS- Gena egoistă .PDF,,

Cărți online gratis RICHARD DAWKINS- Gena egoistă .PDF

RICHARD DAWKINS-cărți online de citit .PDF

Cartea "Gena egoista" de Richard Dawkins este una dintre cele mai importante opere ale gandirii evolutioniste moderne. In aceasta carte, Dawkins dezvaluie cum genele sunt adevaratele arhitecte ale vietii si cum ele dicteaza comportamentul si evolutia organismelor. Cartea este scrisa intr-un stil accesibil si plin de umor, ceea ce o face o lectura captivanta si interesanta pentru orice cititor, indiferent de nivelul sau de cunoastere in domeniul biologiei.

Una dintre marile realizari ale cartii este faptul ca reusete sa explice concepte complexe si dificile ale geneticii si evolutiei intr-un limbaj simplu si usor de inteles. De asemenea, Dawkins ofera o perspectiva noua asupra comportamentului animal si uman, aratand cum genele sunt responsabile pentru multe dintre actiunile noastre, chiar si cele mai aparent irationale.

Cartea a primit recenzii pozitive din partea unor publicatii importante precum The New Yorker si The Economist, iar Dawkins insusi este laudat pentru abilitatea sa de a comunica idei stiintifice complexe intr-un mod accesibil. In concluzie, "Gena egoista" este o carte esentiala pentru oricine doreste sa inteleaga mai bine cum functioneaza evolutia si cum genele dicteaza comportamentul si evolutia organismelor.

Recomandăm: Joel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDF

Recomandăm: Living in the Light: A Guide to Personal and Planetary Transformation .PDF

0 0

Rezumat la carte: ,,RICHARD DAWKINS- Gena egoistă .PDF,,

Marcus
Marcus
20 March 2023 15:35
Cartea "Gena egoistă" de Richard Dawkins reprezintă o lucrare complexă și captivantă ce explorează rolul și importanța genei în procesul evoluției. Autorul reușește să prezinte cu claritate și într-un limbaj accesibil concepte biologice sofisticate, oferindu-le cititorilor o perspectivă nouă și fascinantă asupra vieții și naturii.

Dawkins argumentează că genele sunt elementele centrale ale evoluției și că comportamentul și dezvoltarea organismelor sunt influențate în primul rând de dorința de a-și transmite genele mai departe. Această teorie a fost respinsă de mulți biologi la momentul publicării cărții, dar a avut un impact semnificativ în domeniul biologiei evoluționiste și a devenit una dintre cele mai influente și controversate teorii ale secolului XX.

Pe parcursul cărții, Dawkins abordează subiecte precum selecția naturală, altruismul și evoluția societății umane, oferind exemple concrete și ilustrând cu claritate modul în care genele influențează comportamentul organismelor. De asemenea, autorul explorează și implicațiile etice și morale ale teoriei sale, dezbatând probleme precum clonarea, manipularea genetică și responsabilitatea față de viitorul umanității.

În concluzie, "Gena egoistă" este o carte remarcabilă, care reușește să explice în mod clar și convingător teoria evoluției bazată pe gene, oferind cititorilor o perspectivă fascinantă și provocatoare asupra naturii și vieții. Este o carte obligatorie pentru toți cei interesați de biologie, evoluție și filozofie.