Flacari si gheata de Johanna Lindsey – recenzie

1 Fires of Winter – Flacari si gheata
2 Hearts Aflame – Inimi aprinse
3 Surrender My Love – Sub asediul iubirii

"Cartea 'Flăcări și Gheață' ne poartă printr-o poveste captivantă, în care răbdarea este pusă la încercare, iar personajele sunt complexe, încăpățânate, mândre, temperamentale și patimase. Descoperim viața unor oameni ce trăiesc într-un stil barbar, luptând pentru putere și dominanță prin forță. Cu toate că par a fi mereu periculoși, acești oameni au învățat să se adapteze și să reacționeze în fața adversităților.

Lady Brenna Carmarham, o tânără celtă, frumoasă și puternică, se vede nevoită să își înfrunte originile și să își asume un nou rol după ce își pierde tatăl și familia într-un atac devastator. Ea trebuie să se adapteze unui nou mod de viață, să accepte statutul de sclavă și să înfrunte frigul nemilos din Norvegia. Cu toate acestea, Brenna nu este genul de persoană care să se lase învinsă ușor. Ea este determinată să lupte pentru poporul ei și să se opună vikingilor, iar drumul ei este plin de provocări și obstacole.

Garrick Haardrad este un bărbat puternic și curajos, cu un suflet sensibil. Cu toate că este inițial reticent față de Brenna, el începe să simtă o atracție irezistibilă față de ea. Garrick este un personaj intrigant, care ascunde o poveste personală complexă legată de relațiile anterioare cu femeile. În ciuda aparențelor, el începe să își dezvăluie latura sa umană și devine tot mai legat de Brenna.

Alți personaje, precum Anselm cel Nesăbuit și Heloise, adaugă adâncime poveștii și oferă perspectiva unor personaje secundare interesante. Relațiile dintre personaje, conflictele și dezvoltarea lor pe parcursul poveștii creează un cadru intrigant și complex.

În timp ce povestea se desfășoară, suntem martorii unei serii de evenimente tensionate și provocatoare, în care Brenna și Garrick se confruntă cu propriile lor pasiuni și se ciocnesc într-un dans al puterii și al atracției. Întrebările rămân deschise: va reuși Garrick să o supună pe Brenna? Cum se va acomoda ea cu noul ei rol și cu viața într-o societate străină? Ce se ascunde în spatele urii lui Garrick față de femei? Înfruntarea lor continuă să captiveze cititorii și să le trezească curiozitatea.

'Flăcări și Gheață' este o poveste pasionantă care explorează complexitatea relațiilor umane și a luptei pentru putere într-o lume aspră. Este o lectură captivantă și provocatoare, care merită cu siguranță atenția celor interesați de ficțiunea istorică și aventurile pline de tensiune."