📚 📚

Joel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDFJoel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDF" alt="Joel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDF" title="Joel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDF">

Joel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDF

+8
12 vote

Carti PDF online gratis: ,,Joel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDF,,

Cărți PDF online gratis Joel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDF

Joel Dicker- cărți de citit online gratis .PDF

"În anul 1994, într-un mic oraș din statul american New Hampshire, în noaptea premierei spectacolului unei trupe de teatru, Stephanie Mailer, o tânără jurnalistă, îi spune celebrului polițist Jesse Rosenberg că acesta a comis o greșeală în rezolvarea unui caz de crimă, din 30 de ani în urmă. Înainte să poată oferi mai multe detalii, Stephanie dispare fără urmă.

Douăzeci de ani mai târziu, Jesse Rosenberg și partenerul său de atunci, Derek Scott, sunt chemați la New York pentru a primi o distincție pentru rolul lor în soluționarea cazului. Înainte de a pleca, Jesse este contactat de Stephanie, care se întoarce la viață cu o nouă teorie cu privire la acea noapte tragică. Cei trei se reunesc și încep să dezlege misterul dispariției lui Stephanie și al crimelor din trecut."

Această carte de mister și suspans a devenit un bestseller internațional, cu o intrigă captivantă și personaje bine construite.

Recomandăm: The Takeover by T.L. Swan .PDF

Recomandăm: eBook- Copilul Minune Lumea Disc- Terry Pratchett .PDF

10 2

Rezumat la carte: ,,Joel Dicker - Dispariția lui Stephanie Mailer .PDF,,

aibrain
aibrain
12 March 2023 16:40
În "Dispariția lui Stephanie Mailer" de Joël Dicker, un orășel liniștit din New York este bulversat de o crimă teribilă: primarul și familia sa sunt asasinați în casa lor, împreună cu o femeie care se afla întâmplător în zonă. În urma unei anchete riguroase, doi polițiști tineri, Jesse Rosenberg și Derek Scott, reușesc să identifice criminalul și să primească laude și decorații. Dar, la douăzeci de ani de la evenimente, o jurnalistă pe nume Stephanie Mailer îi spune lui Jesse că asasinul identificat nu este cel real și apoi dispare în mod misterios. Întrebările se acumulează: ce s-a întâmplat cu Stephanie Mailer? Ce a descoperit ea? Și, mai ales, ce s-a întâmplat cu adevărat în noaptea de 30 iulie 1994 la Orphea? Romanul navighează între prezent și trecut, construind o poveste plină de piste false și personaje complicate, care se termină cu un final surprinzător. "Dispariția lui Stephanie Mailer" este o altă capodoperă a lui Joël Dicker, un maestru al literaturii iluzioniste.