❤️Penelope Douglas - Fata de Ziua de Naștere

+11
13 vote

Carti PDF online gratis: ,,❤️Penelope Douglas - Fata de Ziua de Naștere,,

Cărți și recenzii de cărți online gratis- ❤️Penelope Douglas - Fata de Ziua de Naștere

Descrierea Cărții

❤️ Jordan și Pike se întâlnesc întâmplător într-o noapte la cinema. Ea este o tânără de 19 ani, el este un bărbat de 38 de ani. Deși amândoi sunt atrași unul de celălalt, circumstanțele le împiedică să fie împreună: Jordan este iubita fiului lui Pike. Cu toate acestea, pe măsură ce timpul trece și viețile lor se complică, ei se regăsesc locuind sub același acoperiș și neputând ignora chimia dintre ei. Povestea lor este despre dorință interzisă, limite și legături emoționale profunde.

Jordan 🎬 și Pike 🎥 se întâlnesc din întâmplare și descoperă o atracție puternică ❤️, dar complicată de relația ei cu fiul lui 🚫. Viețile lor devin din ce în ce mai legate, în ciuda diferenței de vârstă 📅 și a complicațiilor familiale 👨‍👩‍👦. O poveste despre dragoste interzisă, pasiune și legături profunde 💔🔥.

Recenzie

"Fata de Ziua de Naștere" de Penelope Douglas este o lectură captivantă care te ține cu sufletul la gură de la început până la sfârșit. Douglas reușește să creeze personaje complexe și autentice, iar chimia dintre Jordan și Pike este palpabilă și intensă. Povestea lor de dragoste interzisă te face să simți fiecare emoție, de la dorință și frustrare, până la iubire și vinovăție. Este o carte care te provoacă să reflectezi asupra limitelor morale și a ceea ce înseamnă cu adevărat să iubești. Recomand cu căldură această carte tuturor celor care apreciază o poveste de dragoste intensă și bine scrisă. 🌟🌟🌟🌟🌟

12 1