Carti noi
Beyond That, the Sea" by Laura Spence-Ash 🌟
English Books

Carti PDF online gratis: ,,Șapte păcătoși de moarte by Dark Angel PDF,,

Scrii recenzii și citești Dark Romance online gratis Șapte păcătoși de moarte by Dark Angel PDF

Ce să spun despre această carte?

Îmi place să citesc o lectură obraznică din când în când. Așa că, când căutam o lectură obraznică, am găsit acest harem inversat. Intotdeauna am fost intrigat de concept. Ideea de a avea atenția mai multor bărbați este o fantezie pe care o au multe femei. Așa că am început să o citesc.

Povestea este ok. Când am început să citesc, mi-am imaginat că eroina este o femeie puternic încrezătoare. La urma urmei, era fiica unui om de afaceri bogat. Dar ea s-a dovedit a fi o femeie care îi plăcea tatălui. Am fost dezamăgit de introducerea personajului. Mi-aș fi dorit ca autoarea să-i fi adăugat o cantitate mică de coloană vertebrală la început.

Când au fost prezentate personajele masculine, am fost intrigat. Fiecare om reprezintă un păcat. Mi-a plăcut foarte mult acest concept, a fost una dintre cele mai bune părți ale poveștii. Dar, mi-ar fi plăcut mai multă profunzime la personajele lor. Se simțea ca și cum ar fi doar schițe de bază ale păcatelor pe care le reprezintă. Au urmat rolul păcatului lor doar în dormitorul cu eroina. Mi-ar fi plăcut dacă aș fi putut citi mai multe despre munca pe care au făcut-o la Sin Inc.

În general, mi-a plăcut cartea. Scrisul a fost puțin mai bun decât alte cărți ale autorului. Era o poveste solidă de urmat și putea fi înțeleasă. Am descoperit că unele dintre celelalte cărți ale aceluiași autor sunt puțin greu de urmărit și au multe greșeli de scriere și greșeli gramaticale. Când dau peste acestea, sunt imediat încurajat de carte. Din fericire, acesta nu a avut atâtea ca celelalte. Vă recomand să citiți această carte dacă doriți o lectură scurtă și obraznică și nu vă deranjează greșelile de scriere și greșelile gramaticale.

10 5