📚 📚

Descarcă și citește cartea Scrisoarea de dragoste, Lucinda Riley .PDFDescarcă și citește cartea Scrisoarea de dragoste, Lucinda Riley .PDF" alt="Lucinda Riley- Scrisoarea de dragoste .PDF" title="Lucinda Riley- Scrisoarea de dragoste .PDF">

Lucinda Riley- Scrisoarea de dragoste .PDF

+3
13 vote

Carti PDF online gratis: ,,Lucinda Riley- Scrisoarea de dragoste .PDF,,

Descarcă și citește cartea Scrisoarea de dragoste, Lucinda Riley .PDF

Lucinda Riley- cărți online gratis .PDF

Secrete bine pastrate, un joc periculos... 1995, Londra.

Cand Sir James Harrison, unul dintre cei mai mari actori ai generatiei sale, se stinge din viata la varsta de 95 de ani, lasa in urma nu doar o familie distrusa, ci si un secret atat de socant, atat de devastator, incat ar putea zgudui establishmentul englezesc pana la temelii. Joanna Haslam este o tanara jurnalista ambitioasa, trimisa sa faca un reportaj la funeraliile legendarului actor, unde sunt prezente toate celebritatile. Dar, sub toata aparenta sclipitoare, Joanna descopera un secret intunecat: existenta unei scrisori pe care James Harrison a lasat-o in urma, al carei continut alte persoane au incercat cu disperare sa-l ascunda timp de peste 70 de ani. Pe masura ce desprinde valul de minciuni care invaluie secretul, Joanna isi da seama ca exista unele forte care se straduiesc sa o impiedice sa descopere adevarul. Si nu se vor opri de la nimic pentru a ajunge la scrisoare inaintea ei.

Despre Autor - Lucinda Riley

Lucinda Riley s-a născut în 1965 în Irlanda și, după o scurtă carieră ca actriță de film, teatru și televiziune, a scris primul roman la vârsta de 24 de ani. Cărțile ei au fost traduse în 37 de limbi și vândute în 40 de milioane de exemplare și continuă să emoționeze publicul din toată lumea. În colaborare cu fiul ei, Harry Whittaker, a conceput și a scris o serie de cărți pentru copii, numite The Guardian Angels. Deși cei patru copii ai Lucindei au crescut în Norfolk, Anglia, în 2015 ea și-a îndeplinit visul de a cumpăra o casă într-o regiune izolată din Irlanda, West Cork, despre care a spus întotdeauna că este casa ei spirituală, iar aici a scris ultimele cinci romane. Lucinda a fost diagnosticată cu cancer în 2017 și a încetat din viață pe 11 iunie 2021, înconjurată de familia ei iubitoare.

Recomandăm: Simon Sinek- Intreabă-te de ce .PDF

Recomandăm: Povestea Faridei de Farida Khalaf, Andrea C. Hoffman carte .PDF

8 5