" alt="Jertfa iubirii de Jojo Moyes .PDF" title="Jertfa iubirii de Jojo Moyes .PDF">

Jertfa iubirii de Jojo Moyes .PDF

0

Carti PDF online gratis: ,,Jertfa iubirii de Jojo Moyes .PDF,,

Descarcă cărti de JOjo Moyes online gratis

,,Jertfa iubirii de Jojo Moyes .PDF,,

Franța, 1916: Artistul Edouard Lefèvre pleacă pe front, lăsând-o acasă pe tânăra sa soție, Sophie. Când micul orășel în care femeia s-a născut este ocupat de germani în plin război mondial, portretul lui Sophie pictat de Edouard îi atrage atenția noului Kommandant. În timp ce periculoasa obsesie a ofițerului devine din ce în ce mai puternică, Sophie va risca totul – familia, reputația, viața – în speranța de a-și revedea soțul.

Aproape un secol mai târziu, portretul lui Sophie îi este dăruit lui Liv Halston de tânărul ei soț, cu puțin timp înainte de moartea lui fulgerătoare. O întâlnire întâmplătoare îi dezvăluie femeii adevărata valoare a picturii, declanșând în același timp o luptă încrâncenată care va pune în pericol prima iubire pe care a simțit-o după tragedia suferită, precum și speranțele viitoare la fericire.

Jertfa iubirii este povestea captivantă a două femei despărțite de un secol, dar unite prin hotărârea lor de a lupta pentru ceea ce iubesc.

Este o poveste emotionanta mai ales cea din trecut,Sophie indura multe pentru a-si vedea sotul,chiar o prietenie cu comandant german ce ocupa satul unde locuieste Sophie,ea su satenii vor indura multe,dar ce face dragostea din om,se ajuta intre pana cand Sophie incepe sa fie placuta de comandant si este ajutata de el prin mancare,deoarece nu totii pe atunci puteau sa manance mancare buna,ea cu sora ei le va gati nemtilor delicatese.Un tablou ii va atrage atentia comandantului.Este pictat de sotul ei,care este pictor putin faimos,care va fi prizonier si la un moment dat se va intalni cu Sophie nu prin metode frumoase,va deveni si o prizoniera,veti afla motivul numai citind cartea.

0 0