📖👑MsBooks- Biblioteca Nr.1 pentru recenzii de cărți online + .PDF CĂRȚI! 🌪️⚡

+3
7 vote
citește cărți online gratis .PDF

Carti PDF online gratis: Curajul unui nou început - Lexi Blake .PDF

|Scrii recenzii și citești și Descarci cărți online gratis Curajul unui nou început - Lexi Blake .PDF

Lexi Blake- cărți de citit online gratis .PDF

O poveste de dragoste care va atinge inimile romantice! Cristina Radu, traducătoarea romanului, ni-l recomandă astfel: „subiectul e tentant și nou prin abordarea unor teme de actualitate, sensibilitatea îngemănându-se cu pasiunea.” După o întorsătură tragică în viața ei, Lila Daley se retrage în orășelul Papillon, Louisiana, însă adaptarea ei în comunitatea ciudată este mai dificilă decât și-ar fi putut imagina. În calitate de tată singur, șeriful Armie LaVigne intenționează să o cucerească pe Lila. Însă când trecutul le amenință fericirea, Armie va trebui să decidă dacă are suficientă încredere în Lila pentru a avea parte de un happy-end.

Viața în Dallas ia o întorsătură tragică pentru Lila Daley, asistentă la Urgențe într-un mare spital, în clipa în care își pierde cea mai bună prietenă și colegă. Simțind nevoia să o ia de la capăt, undeva departe de locul ce îi stârnește amintiri dureroase, ea se retrage în Papillon, Louisiana, genul de orășel în care nu se gândea că ar avea ce să caute. Deși este hotărâtă să se ocupe de singurul dispensar din oraș și să le ofere locuitorilor serviciile medicale de care au nevoie, integrarea în această comunitate ușor excentrică se dovedește mai dificilă decât și-a imaginat. Ca tată singur, șeriful Armie LaVigne este bine ancorat în rutina sa zilnică.

Însă noua asistentă reușește să îi dea toată ordinea ‒ și viața ‒ peste cap. În scurt timp, Armie devine conștient de faptul că superba Lila este femeia potrivită pentru el și își pune în minte să îi câștige inima. Însă când trecutul le amenință relația ce abia se înfiripează, Armie se vede nevoit să hotărască dacă are curajul să aibă suficientă încredere în Lila încât să găsească împreună acea fericire „până la adânci bătrâneți“.

5 2

Top 5 cărți

Disclaimer: ( Please Read the Complete Disclaimer Then) All information/ material available on this website or the links handed on the point are for educational and instructional purposes only. We hold no responsibility for any profit, loss, or damage caused by or due to any information available on the point, either directly or laterally. The content is meant for individual and noncommercial uses only. © 2023 "MsBooks" Citește și descarcă cărți online gratis! | All Rights Reserved