" alt="Tami Hoag- Păcatele nopții .PDF" title="Tami Hoag- Păcatele nopții .PDF">

Tami Hoag- Păcatele nopții .PDF

+2
2 votes

Carti PDF online gratis: ,,Tami Hoag- Păcatele nopții .PDF,,

„Păcatele nopţii” de Tami Hoag este o carte mai mult poliţistă şi într-o proporţie (foarte) mică aş putea să spun că a fost şi romantică. Autoarea a cam lungit puţin vorba/povestea/rândurile, dar a fost o carte plăcută. Mi-ar fi plăcut să pună mai mult accent pe relaţia de dragoste dintre Mitchell şi Megan, dar să găsesc şi scene mai palpitante în cazul răpirii lui Josh Kirkwood.

Acţiunea are mai mult legătură cu dispariţia lui Josh, fiul lui Paul Kirkwood şi al lui Hannah Garrison, de profesie medic. În urma unui accident de maşină provocat de apariţia inexplicabilă sau mai bine zis intenţionată unei fâşii de drum cu gheaţă, Hannah îşi lasă copilul la patinoară pentru un moment şi pune pe primul loc salvarea vieţii celor implicaţi în accident: Mike Chamberlain, Clara Weghorn, Marvel Steffen, Isa Bergen şi Ethel Koontz, dar ultimii din urmă nu pot fi salvaţi. După ce Hannah îşi încheie misiunea, descoperă că fiul ei a dispărut, dar un bileţel aflat într-o geantă de antrenament, avea să tragă semnalul de alarmă pentru poliţişti: copilul a fost răpit.

De acest caz se ocupă Megan O’Malley, agent BCA şi Mitchell Holt, inspector şef în Deer Lake. Megan a venit să lucreze aici în locul unui anume Leo. Ea este o persoană pasionată de ceea ce face, o persoană bine organizată şi cu principii, dar Mitchell îi zguduie principiile şi viaţa pentru că cei doi se îndrăgostesc. Mitchell era văduv de doi ani şi avea o fetiţă – pe Jessie, dar purta în suflet o traumă: pierderea soţiei şi a fiului datorită unui nebun. El nu se simte pregătit să se lase purtat într-o relaţie serioasă şi caută în braţele lui Megan doar satisfacere fizică, în timp ce ea ar vrea ceva mai mult decât atât.

Reuşesc cei doi să îşi mărturisească sentimentele şi să aibă încredere unul în celălalt Josh este găsit în viaţă sau nu Cine ar putea să îi dorească răul lui şi familiei sale?

2 0