" alt="Juraminte neobisnuite de Mary Jo Putney .PDF" title="Juraminte neobisnuite de Mary Jo Putney .PDF">

Juraminte neobisnuite de Mary Jo Putney .PDF

+5
9 vote

Carti PDF online gratis: ,,Juraminte neobisnuite de Mary Jo Putney .PDF,,

Mary Jo Putney- cărți de citit online gratis .PDF

În paginile captivante ale romanului "Jurăminte neobișnuite" de Mary Jo Putney, suntem transportați în epoca medievală, în mijlocul pământurilor fermecătoare ale contelui de Shropshire. Lady Meriel de Vere, surprinsă cu un soim prins de braț, își asumă o identitate modestă, pretinzând că este o femeie galeză implicată în braconaj, în ciuda originilor sale nobile din Normandia.

În acest cadru, Lord Adrian de Warfield, stăpânul castelului, este fermecat de privirea curajoasă și misterioasă a lui Meriel, iar pasiunea îi cucerește inima în mod ireversibil. În ciuda diferențelor de statut social, Adrian hotărăște să o țină închisă în turnul castelului, pornind să o convingă să-i dăruiască inima și trupul în mod necondiționat.

Cu un spirit încăpățânat și independent, Meriel se răzvrătește împotriva captivității impuse și jurează că nu va ceda niciodată, chiar dacă ar trebui să își pună în pericol puritatea și libertatea. În mijlocul intrigilor și luptelor de putere, destinul îi împinge pe cei doi protagoniști spre o iubire arzătoare și neobișnuită, care va pune la încercare totul în jurul lor. Descoperiți fascinanta poveste de dragoste din paginile "Jurămintelor neobișnuite" în încântătorul castel al Contelui de Shropshire.

7 2