" alt="eBook-Îndrăgostită de soțul potrivit de Victoria Alexander .pdf" title="eBook-Îndrăgostită de soțul potrivit de Victoria Alexander .pdf">

eBook-Îndrăgostită de soțul potrivit de Victoria Alexander .pdf

+3
3 votes

Carti PDF online gratis: ,,eBook-Îndrăgostită de soțul potrivit de Victoria Alexander .pdf,,

Iubiri de poveste. Îndrăgostită de soțul potrivit de Victoria Alexander descarcă romane de dragoste 2020 .pdf
Îngrijorate de dezinteresul tot mai pronunțat privind căsătoria în rîndul fiilor și fiicelor ajunse la varsta potrivită, doamnele din înalta societate se hotărasc să intervină cu fermitate și astfel infiintează Societatea Doamnelor pentru Îmbunatățirea Viitorului Angliei. Prima lor provocare: contele de Pennington. Domnișoara Gwendolyn Townsend a fost martoră cum averea tatălui ei a ajuns în mainile unui văr indepărtat, lăsînd-o astfel cu o educație aleasă, capabilă să facă o reverență perfectă... și fără nici un ban. Mai mult, surprizele continuă cînd află că, în urmă cu mulți ani, paăintele ei i-a aranjat căsătoria cu Marcus Holcroft, contele de Pennington, unul dintre cei mai răvniti burlaci ai înaltei societăți londoneze. Marcus îi provoacă sentimente amestecate și, deși ezită să se mărite cu un bărbat pe care nu 1-a cunoscut niciodată, în final nu are de ales. Însă, mai întîi, trebuie să-i fie indeplinite niște condiții... Lui Marcus nu-i vine să creadă că mireasa care i-a fost impusă insistă asupra unor reguli pentru a fi de acord cu nunta... și cu noaptea nunții! El este genul de bărbat care nu a fost niciodată nevoit să facă eforturi pentru a atrage o femeie în patul lui. Încă și mai surprinzător este faptul că Gwendolyn, în mod clar, ascunde ceva, iar săruturile lor minunate, urmate de lecțiile lui de dragoste pasionale, nu sunt de ajuns pentru a o determina să-i dezvăluie orice secret ar avea. În definitiv, a promis să fie un soț așa cum se cuvine ce trebuie să mai facă pentru a avea parte de o soție la fel?

Despre carte:

Îndrăgostită de soțul potrivit e prima carte a Victoriei Alexander pe care o citesc și am fost puțin dezamăgită când am afalt că e un roman (al șaselea, dacă nu mă înșel) dintr-o serie pe care n-o aveam și despre care nu știam nimic. Nu sunt fană a seriilor, mai ales dacă sunt genul acela care nu știi unde încep și unde se termină sau dacă și când va mai exista un nou volum. Am început-o totuși fiindcă, după Ultimul tren spre Istanbul, simțeam nevoia să citesc ceva relaxant, cum promitea să fie cartea asta. Iar rezultatul a fost mai mult decât satisfăcător. E un roman care se poate citi independent de celelale volume din serie, despre care nu știu nimic, fără să ai impresia că ți-a scăpat ceva.

Îndrăgostită de soțul potrivit este povestea de dragoste dintre doi tineri care sunt nevoiți să se căsătorească aparent pentru a-și salva averea. Sfârșesc prin a se îndrăgosti unul de celălalt, o dragoste cu năbădăi, până la urmă.

Personajele

El: Marcus, conte de Pennington, un tânăr romantic și cuceritor, hotărât să se căsătorească doar din dragoste. După ce a suferit câteva dezamăgiri, află că tatăl său a condiționat moștenirea averii sale de căsătoria lui Marcus cu domnișoara Townsend, o tânără despre care nu știa nimic. Hotărât să nu piardă averea, Marcus o cere în căsătorie pe tânăra necunoscută, de care este surprins plăcut atunci când face cunoștință cu ea. Zilele care au urmat i-au oferit însă mari surprize. Mi-a plăcut tare mult tânărul Marcus, un personaj cu simțul umorului și hotărât să obțină ceea ce-și dorea.
Ea: Gwendolyn Townsend, o tânără care, la moartea tatălui său, rămasă fără niciun ban, averea tatălui său fiind moștenită de un văr îndepărtat, a plecat în America să-și facă o nouă viață. A lucrat ca guvernantă, un job care nu i s-a prea potrivit și, după câțiva ani, avocatul tatălui său i-a dat de urmă și i-a transmis să se întoarcă în Anglia, deoarece se pare că tatăl său îi lăsase totuși o parte din averea lui. Exista și pentru ea o condiție: să se căsătorească cu contele Pennington. Inițial, Gwen a refuzat vehement, dar apoi au apărut trei motive care au făcut-o să se răzgândească. Un personaj voluntar, chiar încăpățânat, simpatică uneori, dar enervantă câteodată, mai ales când lua decizii nechibzuite.
Personajele secundare sunt foarte bine construite și susțin frumos acțiunea, dând savoare cărții. Cele două doamne care au susținut-o pe mereu pe Gwen, Madames de Freneau și de Chabot, au fost ca niște surori mai mari pentru ea și, adesea, au înlocuit-o pe mama pe care ea a pierdut-o prea devreme. Prietenul lui Marcus, Reggie, este un tânăr amuzant, mereu la îndemâna tânărului conte de Pennington cu un sfat, indiferent că acesta avea sau nu nevoie de el. Iar sarea și piperul acțiunii sunt cele trei mici nepoate ale lui Gwen, pe numele lor Charity, Hope și Patience, foarte simpatice dar și cam câteodată (într-un mod amuzant, totuși). Lady Pennington (soacra) este și ea o prezență interesantă, dar mai discretă decât mi-ar fi plăcut.

O scenă amuzantă

Scene amuzante au fost mai multe, dar cea mai tare a fost noaptea nunții celor doi protagoniști, el relaxat și aparent nepăsător, iar ea cu o lungă listă de instrucțiuni în cap despre ce și cum urmează să se întâmple. Un manual în toată regula mai bine zis, furnizat de cele două prietene ale lui Gwen, Madame de Freneau și Madame de Chabot. De citit, nu de povestit :).

Recomandăm: Zeii pedepselor cerești- Jennifer Cody .PDF

Recomandăm: Anul în care am căzut -SARINA BOWEN .PDF

3 0