Intenții ascunse - Lauren Ashe .PDF

+23
79 vote

Carti PDF online gratis: ,,Intenții ascunse - Lauren Ashe .PDF,,

Cărți online gratis Intenții ascunse - Lauren Ashe .PDF

Lauren Ashe- citește cărți online gratis .PDF

Intenții ascunse de Lauren Ashe este o carte captivantă despre secrete, intrigă și iubire interzisă. Povestea urmărește o tânără femeie pe nume Emily, care ajunge să lucreze ca secretară personală pentru un om de afaceri puternic și misterios, Lucas. În timp ce Emily încearcă să navigheze prin cercurile elitiste ale companiei, ea descoperă că există multe intenții ascunse și secrete întunecate care se ascund sub suprafața politicii corporatiste. În plus, se găsește atrasă de Lucas, dar simte că nu poate să-i dezvăluie adevăratele ei sentimente din cauza poziției lor profesionale.

Această carte PDF este o alegere excelentă pentru cei care iubesc lecturile de suspans și romance. Cu o scriitură fluentă și personaje bine conturate, Intenții ascunse va atrage cu siguranță cititorii care doresc să afle mai multe despre lumea intrigantă a afacerilor și să fie prinși într-un vârtej de secrete și trădări. În plus, formatul PDF oferă o experiență de citire comodă și portabilă, astfel încât cititorii să poată savura această carte oriunde și oricând doresc.

Recomandăm: R.A. Salvadore Episodul II din (Star Wars #7) - ATACUL CLONELOR .PDF

Recomandăm: Omul pictat - Peter V. Brett vol.1 .PDF

51 28

Rezumat la carte: ,,Intenții ascunse - Lauren Ashe .PDF,,

aibrain
aibrain
28 February 2023 00:22
Intenții ascunse de Lauren Ashe este o carte captivantă și intrigantă care m-a ținut în priză de la început până la sfârșit. Povestea este bine construită, iar personajele sunt complexe și interesante. Emily, personajul principal, este o femeie puternică și independentă, dar și vulnerabilă în fața trecutului ei și a sentimentelor interzise pe care le are pentru șeful ei, Lucas.

Pe lângă aspectul romantic, cartea explorează și lumea afacerilor și politicii corporatiste, oferind cititorilor o privire în culisele acestei lumi fascinante. Am fost captivată de intriga și secretele care se ascund sub suprafața lumii corporatiste și de modul în care Emily navighează prin ele pentru a-și atinge scopurile.

Stilul de scriere al autorului este fluent și ușor de urmărit, iar acțiunea se desfășoară într-un ritm alert, menținându-mă mereu interesată și doritoare de a descoperi ce se va întâmpla în continuare.

În concluzie, Intenții ascunse de Lauren Ashe este o carte excelentă pentru cei care iubesc lecturile de suspans și romance, oferind o poveste complexă și bine construită, personaje interesante și o privire fascinantă în lumea afacerilor. Recomand această carte cu căldură și cu siguranță voi fi cu ochii pe următoarele cărți ale acestei autoare talentate.