+3
7 vote

Carti PDF online gratis: ,,Carla Sanchez - Misterul numelui tău .PDF,,

Cărți PDF- Carla Sanchez - Misterul numelui tău

Carla Sanchez - cărți online gratis .PDF

Fragment

Știam la ce se gândea fiica mea în timp ce mă privea cu ochii ei negri pătrunzători și puțin speriați cum îmi făceam bagajul. Semănau cu ai mamei ei, iar buzele fine erau ca ale mele, dar, pe măsură ce creștea și trupul i se dezvolta, semăna din ce în ce mai mult cu ea. Dacă ai fi comparat-o cu pozele în care Raquel avea 50 de ani, ar fi fost evident că semănau ca două picături de apă. Fiica mea credea că sunt un bătrân nebun și incurabil obsedat de acel trecut care nu mai interesa pe nimeni și din care nu eram în stare să uit nicio zi, niciun detaliu, niciun chip, niciun nume, chiar de-ar fi fost un lung și greu nume nemțesc, deși deseori trebuia să fac un mare efort pentru a-mi aminti titlul unui film.

Și oricât m-aș fi străduit să par vesel, nu puteam să nu-i trezesc mila, căci, pe lângă faptul că eram bătrân și nebun, mai aveam și o arteră obturată și, cu toate că medicul cardiolog, ca să nu mă sperie, îmi spusese că sângele își va căuta o traiectorie alternativă evitând artera deteriorată, nu-mi făceam iluzii că m-aș mai putea întoarce. Așa că mi-am sărutat copila, dându-i ceea ce pentru mine reprezenta ultimul sărut și încercând, ce-i drept, ca ea să nu-și dea seama. Cândva tot trebuia să mă vadă pentru ultima oară și preferam să mă vadă viu și făcându-mi bagajul.

Descriere

Misterul numelui tau este unul dintre cele mai tulburatoare romane de Clara Sanchez, cea mai premiata scriitoare spaniola contemporana. Romanul publicat in 2010, care a si luat unul dintre cele mai prestigioase premii de literatura din Spania, premiul Nadal, este un thriller psihologic despre urmele lasate de cruzimea si zadarnicia razboiului.

Cartea si-a cucerit cititorii prin prospetimea personajelor, actualitatea subiectului si talentul narativ, vanzandu-se in mai bine de 500 000 de exemplare. Prin stilul ei direct si fara menajamente, abordand insa subiecte subtile si pline de tensiune, scriitoarea a reusit ca, in ultimii ani, sa cucereasca editurile, critica, un numar imens de admiratori si sa obtina cele mai importante premii literare spaniole.

5 2