Top 10 Romane de Dragoste online gratis în format .PDF

Există foarte multe cărți de dragoste în literatura de specialitate, însă MsBooks  îți propune cele mai sensibile și frumoase titluri, care să îți rămână în suflet mult timp după terminarea lecturii. O eroină neînfricată, un erou șarmant și cuceritor și o intrigă fascinantă sunt doar câteva din elementele care fac deliciul cititorilor atunci când aleg să se delecteze cu o carte romance. Este adevărat, mulți autori scriu cărți de dragoste, însă puțini reușesc să rezoneze cu publicul lor și să ofere ACEA poveste plină de romantism și sensibilitate. Ne dorim prin topul nostru să vă impresionăm și să vă impulsionăm să alegeți titluri de calitate, cu renume pentru categoria aceasta. Lectură plăcută! Descoperă cele mai frumoase romane de dragoste din toate timpurile, romane bestseller care au rămas în topul celor mai bune romane de dragoste luni sau chiar ani. Câte dintre aceste romane de dragoste ai citit până acum?

10. Juliette Sobanet-Îmbrățisări la Paris .PDF

Am căzut la pat cu o gripă al naibii de păcătoasă şi nu pot face călătoria la Paris. Va trebui să te duci tu în locul meu. N-am cum să mă port cu rafinamentul unei franţuzoaice sofisticate atâta timp cât trebuie să alerg la baie din cinci în cinci minute. Recunosc, sunt o şefă rea, din moment ce îţi cer să faci asta cu doar o săptămână înainte de nuntă, dar lucrezi de ceva vreme pentru mine şi mă cunoşti deja. Ştii că sunt în stare să fiu o căţea lipsită de scrupule, dar şi eu ştiu că poţi să faci treaba pentru care te trimit. Pentru că te-ai descurcat întotdeauna de minune. ..

9. Rătăcirile fetei nesăbuite .PDF

Lily dansa într-un ritm ameţitor, cu multă graţie, zâmbind şi fredonând cuvintele cântecului, ridicându-şi braţele, arătându-şi genunchii şi unduindu-şi în aşa fel mijlocul şi umerii încât trupul întreg, apetisant şi cu atâtea rotunjimi sculptate pe fustele şi bluzele ei, părea un zbucium, o vibraţie,o totală contopire cu dansul. Cine dansa mambo cu ea trecea prin momente grele, căci cum să ţii pasul fără să intri în vârtejul drăcesc al picioruşelor ei zvăpăiate Imposibil! Rămâneai din capul locului codaş, fiind conştient că ochii tuturor perechilor se concentrau asupra acelui mambo inventat de Lily. „Ce mai fată!” se indigna mătuşa mea Alberta, „dansează ca o Tongolele , ca o dansatoare de rumba dintr-un film mexican”. „Dar să nu uităm că e chiliană”, mai adăuga ea, „şi-n ţara aia, virtutea nu-i tocmai punctul forte al femeilor”.

8. Linda Howard- Sărută-mă în timp ce dorm .PDF

Linda Howard a ridicat stilul romantic suspans la nivel de artă. Cărțile sale din acest gen s-au instalat imediat pe pozițiile fruntașe ale clasamentului întocmit de Goodreads “Best Romantic Suspense”, în care în primele 10 poziții se află trei cărți ale Lindei Howard: pe prima poziție Jocul Morții, pe poziția a doua După o noapte, iar pe poziția a șaptea Bărbatul visat.

Eficientă și nemiloasă, Lily Mansfield este o asasină plătită care lucrează sub contract, ca agent pentru CIA. Țintele ei sunt cei care nu pot fi atinși de brațul legii, cei corupți, cei puternici și răi. Acum, Lily pune la cale un joc mortal, neautorizat, căutând să se răzbune. În acest joc compromițător, ea pune în pericol atât viața ei, cât și pe cea a superiorilor ei. Agentul Lucas Swain, colegul ei, dă următorul ordin: fie o aduceți pe sus, fie o răpuneți. Totuși el este prea atras în acest joc cu Lily Mansfield și dansează pe o sârmă suspendată, încercând să evite un incident internațional major, în timp ce se luptă cu un dușman feroce care le calcă pe urme pas cu pas.Lily este vigilentă și își protejează spatele, dar nu vede pericolul mortal care se află în calea ei… sau că loialitatea are și ea un preț…

7. L. J. Shen seria vol 3 Scandalos .PDF

„Cea mai bună carte a anului” - Angie's Dreamy Reads.
„Cea mai bună carte pe care am citit-o vreodată” - Bookalicious Babes Blog.

Îi spun Mutul pentru un motiv.
Dur, rece și calculat, vorbește rar.
Când o face, este cu dispreț.
Când o face, cuvintele lui nu sunt destinate pentru mine.
Când o face, stomacul meu se răstoarnă și lumea mea se înclină pe axa ei.
Are treizeci și trei de ani.
Eu am optsprezece ani.
Este un tată singur și partener de afaceri al tatălui meu.
Sunt doar un copil pentru el și fiica dușmanului său.
Este indisponibil emoțional.
Și eu... simt. Simt lucruri pe care nu ar trebui să le simt pentru el.
Trent Rexroth îmi va frânge inima. Scrisul nu este doar pe perete, ci este scris pe sufletul meu.
Și totuși, nu pot sta departe.
Un scandal este ultimul lucru de car

6. Kelly Moran- Cred în fericire vol.2 .PDF

În copilărie, Nakos Hunt a părăsit intimitatea tribului său nativ Arapaho pentru a locui la ranch-ul Cattenach. Acum e supraveghetor, e fericit cu viaţa lui, dar fata cu care s-a împrietenit cu mulți ani în urmă îi întoarce dintr-o dată sufletul pe dos. Tânjeşte după stabilitate şi un scop în viaţă şi Amy Woods e orice altceva în afară de o prezenţă liniştitoare. Deşi e incredibil de frumoasă şi aproape singura persoană care poate scoate un râs din partea lui, n-a fost niciodată în stare să o înţeleagă.

Apoi, o clipă schimbă totul şi în el se naşte o dorinţă puternică de a o proteja. Şi de a n-o mai lăsa să plece. La fel e şi cu dorinţa dureroasă şi o legătură pe care pare că n-o poate controla, indiferent cât de tare se străduieşte să-şi nege această dorinţă. Ea nu se încadrează în versiunea de poveste cu final fericit…

Amy e familiarizată cu dezamăgirile. A petrecut majoritatea vieţii ei afirmându-se prin forţe proprii şi sfidând soarta. Odinioară poate că a visat la lucruri precum fericire şi iubire, dar astea erau pentru alţii. Nakos nu fusese niciodată cineva pe care să-l merite, cu toate astea atracţia dintre ea şi cowboy-ul cel meticulos şi sexy nu poate fi negată. Şi prea ispititoare pentru a fi ignorată.

Nu numai că el e puternic, răbdător şi respectuos, dar îşi manifestă un fel de pasiune romantică ce nu credea să existe. Dar secretul pe care-l păstrează ar putea sparge globul perfect în care trăiesc şi când un vechi coşmar se târăşte dinspre trecut, ea îşi dă seama că să-l piardă pe Nakos ar fi singurul lucru după care nu şi-ar mai putea reveni.

5. J.P. Monninger- Harta care mă duce la tine .PDF

Viaţa lui Heather Mulgrew este planificată în cele mai mici detalii: după terminarea facultăţii va călători în străinătate cu prietenele, se va întoarce în septembrie ca să-şi facă o carieră şi îşi va clădi o existenţă în care puţine lucruri vor fi lăsate la voia întâmplării.

Asta însă înainte ca, într-un tren de noapte, să-l întâlnească pe Jack, un aventurier pasionat care îi va schimba cursul călătoriei şi al vieţii. Renunţând la itinerarul atent întocmit al lui Heather, ei pleacă într-o aventură de-a lungul Europei pe urmele jurnalului ţinut de bunicul lui Jack după al Doilea Război Mondial: Viena, Budapesta, Turcia - locuri exotice care sporesc intensitatea sentimentelor dintre ei. Pe măsură ce luna septembrie se apropie, Jack o îndeamnă pe Heather să rămână cu el, să-şi continue călătoria, să se lase purtaţi de experienţa lor plină de romantism; dar Heather îl convinge să se întoarcă în Statele Unite.

Insă Jack are un secret care ar putea schimba totul. Iar lumea lui Heather este pe punctul de a fi zguduită din temelii...

4. Inimi purpurii - Tess Wakefield .PDF

Când un soldat cu un trecut zbuciumat și o cântăreață aspirantă sunt de acord să încheie o căsătorie de conveniență pentru a obține anumite beneficii din partea armatei, niciunul dintre ei nu se așteaptă la mare lucru după ce a spus „Da”. Apoi lovește tragedia, iar linia dintre ceea ce este real și ceea ce este minciună începe să se estompeze.

Cassie Salazar și Luke Morrow nici că ar putea fi mai diferiți. Ea are o minte brici și lucrează noapte de noapte într-un bar din Austin, Texas, pentru a face rost de bani și a-și împlini visul de a deveni cântăreață/compozitoare. Luke este un soldat pe cale să plece în misiune care găsește confort în disciplina neclintită a profesiei sale. Viețile celor doi tineri se schimbă după ce se întâlnesc cu totul întâmplător în barul unde lucrează Cassie.
Tânăra se simte copleșită de puzderia de facturi medicale după ce a fost diagnosticată cu diabet. Când se întâlnește cu vechiul ei prieten, Frankie, acum înrolat în armată, îi propune o înțelegere: se va căsători cu el în schimbul unei asigurări medicale mai bune și pot împărți diferența de salariu care vine la pachet cu a avea o „familie”. Când Frankie refuză, prietenul său atractiv, dar frustrant de încordat, Luke, se oferă voluntar să se însoare cu Cassie. Ceea ce nu știe fata este că și el are motive disperate pentru a se căsători. În această poveste de dragoste de neuitat, Cassie și Luke trebuie să lase deoparte toate lucrurile care îi despart pentru a crea aparența unei căsătorii adevărate… Asta dacă nu cumva, undeva, pe parcurs, căsătoria lor chiar devine adevărată…

3. Ugly Love. Despre fața urâtă a iubirii - Colleen Hoover .PDF

Atunci când Tate Collins îl întâlnește pe Miles Archer, un pilot de avioane tăcut, la locul lui, bântuit de un trecut întunecat, ea e conștientă că ceea ce simte nu e tocmai dragoste la prima vedere. Cei doi nu se consideră nici măcar prieteni, iar singurul lucru pe care îl au în comun este o atracție fizică de netăgăduit. După ce dorințele lor ies la iveală, cei doi își dau seama că tocmai au găsit soluția perfectă pentru o relație fără alte implicații.

El nu caută iubire, iar ea nu are timp pentru așa ceva. Aranjamentul lor ar fi extrem de satisfăcător, dacă Tate ar putea să respecte cele două reguli impuse de Miles: nu pune întrebări despre trecut, nu te aștepta la un viitor împreună.

Ei cred că se pot descurca, dar, atunci când în povestea lor se înfiripă sentimente adevărate, totul se schimbă:

Inimile sunt invadate
Promisiunile sunt încălcate
Regulile sunt spulberate
Iar iubirea devine urâtă.

2. eBook- Pariu pe dragoste de Tawna Fenske carte .PDF

Kayla și Tony au avut o relație, apoi au rămas buni prieteni. Însă li se pare că au ghinion în dragoste, așa că încearcă să afle de la foștii parteneri ce n-a mers bine în relațiile lor. Așa află adevăruri dureroase, dar și faptul că un incendiu stins poate arde mocnit, iar flăcările pasiunii pot reizbucni oricând.

După o noapte cu prea mult alcool, pompierul parașutist Tony Warren și cea mai bună prietenă a lui, fotografa Kayla Gladney, își dau seama că amândoi au ghinion în dragoste, deși în sufletul lor își doresc să aibă cândva o familie. În trecut chiar au avut o scurtă aventură și au încercat să fie împreună, dar totul s-a năruit și au hotărât să rămână doar prieteni. Tony crede că este un iubit jalnic, dar Kayla crede că lui Tony îi este teamă de angajamente și dă înapoi exact când relația este pe cale să se oficializeze.
Așa că părerile diferite îi determină să pună un pariu, iar pentru a afla cine are dreptate pleacă împreună într-o excursie prin țară – ea ca să facă un album de fotografii cu locuri afectate de incendii de vegetație, iar el ca să se întâlnească cu fostele iubite și să afle de ce majoritatea îl considerau un nemernic. Dar aventura în doi, cu răsărituri unice și apusuri romantice, îi face să descopere că unele incendii nu se sting niciodată – așa cum este cel din inimile lor, care încă mocnește tăcut și este pe cale să se aprindă din nou – și că a pierde un pariu înseamnă, de fapt, a câștiga o dragoste nesperată.

1. Trei Metri Deasupra Cerului de Federico Moccia

Bestseller Internațional

Roman tradus în 14 limbi
Peste 12 milioane de exemplare vândute
Ea este o studentă model și o fiică perfectă. El este un tip violent și dur. Provin din două lumi diferite. În ciuda la toate, între ei se naște o poveste de dragoste pe cât de frumoasă, pe atât de controversată. O relație pentru care cei doi trebuie să lupte mai mult decât se așteptau. Step și Babi sunt ca Romeo și Julieta contemporani, într-un cadru ce pare să fie creat pentru iubire.
O mare poveste de dragoste. Pe de o parte tinerii, viața de grup, motocicletele și cursele, pe de altă parte incertitudinile și tăcerile unor familii nefericite. Un microcosmos de vieți furioase care încearcă să se desprindă de la pământ.