Citește cărți romantice online gratis Francine Rivers - Răscumpărată prin iubire .PDFCitește cărți romantice online gratis Francine Rivers - Răscumpărată prin iubire .PDF" alt="Francine Rivers - Răscumpărată prin iubire .PDF" title="Francine Rivers - Răscumpărată prin iubire .PDF">

Francine Rivers - Răscumpărată prin iubire .PDF

+3
13 vote

Carti PDF online gratis: ,,Francine Rivers - Răscumpărată prin iubire .PDF,,

Citește cărți romantice online gratis Francine Rivers - Răscumpărată prin iubire .PDF

Francine Rivers- cărți de citit online gratis .PDF

„…Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte. Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.”

„Răscumpărată prin iubire” este exact genul meu de carte de dragoste. Este romanul ăla care ilustrează puterea dragostei adevărate, cea care răzbate dincolo de superficial, de prejudecăți, de lume și de regulile ei. Auzisem de multă vreme de această carte. Titlul îmi promitea multe lucruri frumoase și prietenii mei se declarau încântați de povestea prinsă între coperțile frumoase. Francine Rivers mi-a fost necunoscută până acum, dar mă bucur că am ales acest roman pentru o primă întâlnire.

Nu vă speriați de faptul că este o carte creștină, nu veți citi predici și nu veți simți că sunteți la slujbă. Apropierea dintre noi și Dumnezeu o construim fiecare în ritmul nostru, mânați de credințele proprii. Nu este o carte care judecă nu stiu ce porniri, ba chiar unele sunt acceptate ca fiind cât se poate de firești. Este doar un roman cu o poveste extrem de sensibilă și de frumoasă, care subliniază încă o dată importanța dragostei, a dragostei care pornește dintr-un suflet curat, a dragostei care nu este îngrădită de condiții și reguli.

Angel este personajul care îți stârnește mila și nu repulsia. Ea este dovada vie a faptului că traumele din copilărie nu sunt uitate, ba chiar reușesc să sape la temelia omului de mâine. Născută dintr-o relație neacceptată de standardele vremii, Angel – Sarah pe atunci, aude discuția dintre mama ei – o amantă întreținută – și tatăl ei – craiul veșnic îndrăgostit. Tatăl nu voia copilul și chiar dacă Sarah avea deja câțiva anișori, el nu o vedea decât ca pe o formă de constrângere din partea amantei sale.

Renegată de familie, alungată de omul pe care îl iubise, mama micuței Sarah ajunge să își vândă corpul pentru câțiva bani. Moare răpusă de boală și fetița este încredințată unui bărbat prea ocupat cu băutura și furtișagurile. Rab, bărbatul care ar fi trebuit să o îngrijească, o vinde pe Sarah unei familii înstărite. Bietul naiv credea că familia era în căutarea unei fiice! Sarah era perfectă pentru acest rol, dar Ducele nu o voia pentru a-i fi fiică, ci pentru a-i fi amantă. O minte bolnavă!

Sarah se transformă în Angel, o prostituată cunoscută pentru serviciile sale exclusiviste, dar își schimbase stăpânul. Ducele fusese înlocuit de Ducesa care avea aceleași pretenții: să se îmbogățească de pe urma trupurilor nefericitelor care îi căzuseră în plasă.

Angel învățase să se prefacă. Își construise o bulă protectoare și se refugia acolo când era vizitată de bărbații care plăteau aur greu pentru serviciile ei. Își pierduse încrederea în oameni și în ea, nu se credea bună de altceva și știa că lumea nu o va primi niciodată cu brațele deschise. Își pierduse cu mult timp în urmă dreptul ăsta, îl vânduse strop cu strop.

Michael Hosea este diferit. Credea în Dumnezeu și asta îl făcea puternic. Era mereu atent la nevoile celor din jurul lui și așa o remarcă pe Angel. Ea ieșea zilnic la plimbare și acesta este momentul în care Michael se simte atras de ea. Începe să o viziteze zilnic, chiar dacă asta îl costa aurul greu câștigat. El nu îi solicita serviciile, îi solicita atenția și o cerea în căsătorie. Angel era sfidătoare, nu din răutate, ci din dorința de a se proteja pe sine de false iluzii.

Un accident nefericit o duce pe Angel în casa lui Michael. Fusese bătută grav de matahala care era mâna dreaptă a Ducesei și Michael venise să o salveze. Evident, viața de la fermă nu este una potrivită pentru tânăra femeie și nici nu îi era ușor să creadă că acest bărbat este diferit de restul. Michael este încăpățânat și vrea să o facă să îl accepte și să îl iubească la rândul ei. La început, am crezut că Michael o vede pe Angel ca pe crucea lui, misiunea pe care o avea de îndeplinit, dar am ajuns să simt dragostea curată pe care el i-o purta, mai ales când, în ciuda faptului că o dorea alături toată viața, el îi dă posibilitatea să aleagă între două căi.

Angel m-a înfuriat când a ales să plece de lângă el. Singura viață pe care știuse să o trăiască până atunci este cea care o atrage înapoi ca un magnet, dar oare asta era singura ei menire? Avea nevoie de iertare de la lumea din jur, dar, mai ales, avea nevoie să învețe să se ierte.

Veți întâlni și alte personaje de-a lungul poveștii -personaje antipatice, personaje cheie-, personaje care au un rol în tot acest scenariu. Povestea celor doi este una care vă va înduioșa teribil, sunt convinsă!

Dacă v-am făcut curioși, cartea o găsiți chiar aici. Pe site-ul librăriei găsiți și alte titluri interesante!

Despre carte:

În cartea Răscumpărată prin iubire Francine Rivers pune în scenă o poveste de dragoste inspirată de iubirea dintre Osea și Gomera, personaje ale Vechiului Testament.

Francine Rivers zugrăvește o idilă fermecătoare și cutremurătoare dintre o femeie de moravuri ușoare și un fermier integru și curtenitor care o ia în căsătorie.

Acțiunea romanului începe în anii ’50 ai secolului al nouăsprezecelea, în atmosfera dominată de lăcomie și înverșunare în goana după aur din orașul american, California, într-o perioadă în care dorința de satisfacție trupească, a căutărilor de aur, și nu numai, a devenit curând o sursă de câștig mârșav pentru cei lipsiți de orice scrupule, deprinși să profite de pe urma acelor fete care au fost nevoite să-și vândă trupul și sufletul pentru un loc unde să-și plece capul.

Vândută ca prostituată încă pe vremea când era doar un copil, EA a învățat să se adapteze vremurilor respective, atrăgând atenția tuturor bărbaților care o priveau doar ca un instrument de satisfacere a propriilor pofte. Dar EL, bărbatul la care visau multe femei înțelepte, o vede pentru întâia dată. Și știe că ea este aleasa lui.

Alături de soțul iubitor, speranța ei reînvie pe măsură ce descoperă adevărata dragoste, numai că în scurt timp se lasă copleșită de temeri care o împing înapoi la vechiul mod de trai. – Extras din Prefață

8 5

Camelia
Camelia