Kasie WestKasie West" alt="Kasie West - Iubit de împrumut .PDF" title="Kasie West - Iubit de împrumut .PDF">

Kasie West - Iubit de împrumut .PDF

+9
19 vote

Carti PDF online gratis: ,,Kasie West - Iubit de împrumut .PDF,,

Kasie West  cărți online gratis .PDF

O lectură simpatică, tinerească, hazlie care urmărește și teme reale, temerile adolescenței, primii fiori ai libertății. Gia se află într-un moment important al adolescenței sale: e pregătită să meargă la balul de absolvire alături de iubitul său. Planurile nu merg cum trebuie pentru că înainte să intre la bal, iubitul Giei îi dă papucii și îi pune accent pe defectele ei printre care s-ar număra faptul că ea doar se laudă prietenilor cu iubitul său în loc să aprecieze mai mult clipele cu acesta.

Un moment tragic pentru orice adolescent, o despărțire te poate marca indiferent când are loc. Gia însă fierbe de nervi și tristețe și nu dorește să apară în fața prietenilor săi singură. Sigur nu o vor crede că a avut un iubit și va arăta ca o mincinoasă! Așa că ce idee îi vine? Să meargă cu altcineva. Noroc cu tipul ciudat care stă singur în mașina din parcare și citește. 😂

Un început ciudat, o înțelegere amuzantă, o continuare neașteptată

Mi-a plăcut foarte mult această carte și, cu toate că ideea de relație fake nu e un subiect nou abordat, Kasie West a reușit să creeze o poveste tare frumoasă în care personajele au trăiri reale și greșesc ca orice adolescent care încearcă să se descopere.

Adolescenții se tem foarte mult de respingerea primită din partea prietenilor, așa cum face și Gia care simte că trebuie să fie mereu perfectă pentru a fi apreciată în gașca de prieteni. Minciunile pe care ajunge să le creeze sunt datorate fricii sale și ajung să îi creeze multe complicații cu toate că finalul e unul simpatic.

Adolescența, o perioadă a prieteniilor, a îndrăgostirilor

Kasie West pune mult accent pe perioada grea a adolescenței când tinerii au probleme cu prietenii, dar și cu familia. Familia Giei este una care nu știe să-și exteriorizeze sentimentele iar acest lucru i se transmite și tinerei. Deseori acest lucru este întâlnit în viața reală iar Gia devine din fata care își impune perfecțiunea, fata normală care are defecte și sentimente despre care ocazional ar trebui să țipe și să și le exteriorizeze.

Cartea e romantică și urmărește atât povestea Giei, cât și a lui Hayden, un tânăr simpatic care are o soră “ciudată”. Fiecare personaj e diferit, unic, dar ni se arată că prieteniile se pot naște acolo unde nu te aștepți, iar oamenii care te înțeleg și te ghidează sunt chiar cei pe care îi eviți.

Adolescența e perioada când se formează multe prietenii, unele pe viață, altele trecătoare. E momentul când apar multe temeri, când te dezvolți și când te îndrăgostești mai des. Temerile și dorința de perfecțiune tind să fie mai puternice atunci așa că e important să le oferim adolescenților încrederea de care au nevoie în special în momentele grele.

” – O să-ți placă mult.
– Sunt sigură că așa o să fie. M-am uitat la broșura pe care o ținea Spencer. În pădure. E ca filmul?
– Mai întâi a fost o piesă de teatru, a spus Spencer oftând.
– E un spectacol înfricoșător?
– Este un amestec de mai multe basme.
Luminile s-au stins și orchestra a început să cânte. Un reflector a luminat cortina și piesa a început. Hayden mi-a luat palma, a pus-o pe genunchiul lui și a început să-mi mângâie ușor fiecare deget în parte. Senzația era așa de intensă, încât mi s-a ridicat părul de la ceafă. Mi-am pus capul pe umărul lui. Mirosea uimitor – a spray de corp și a detergent de rufe. Dacă încerca să mă facă să-mi fie imposibil să urmăresc spectacolul la care mă adusese, atunci chiar făcea o treabă bună. Până să ajungem la pauză, eram așa de captivată de prezența lui Hayden, încât aproape uitasem că mai erau alți oameni care urmăreau spectacolul cu noi. Aplauzele puternice m-au adus la realitate. Când luminile s-au aprins, m-am ridicat.
– A fost grozav!
Hayden a zâmbit.” (p.239)

14 5