📚 📚

" alt="Efectul Lucifer- Philip Zimbardo" title="Efectul Lucifer- Philip Zimbardo">

Efectul Lucifer- Philip Zimbardo

0

Carti PDF online gratis: ,,Efectul Lucifer- Philip Zimbardo,,

Cărți și recenzii de cărți online gratis- Efectul Lucifer de Philip Zimbardo

Cum ajung oamenii buni să devină făptaşi ai răului? Renumitul expert în psihologie socială Philip Zimbardo arată în Efectul Lucifer cum şi de ce suntem cu toţii susceptibili de a fi ademeniţi înspre „tărâmul întunecat”. Plecând de la exemplele oferite de istorie precum şi de cercetarea sa inovatoare în domeniu, creatorul experimentului Stanford detaliază modul în care forţele situaţionale şi dinamica grupurilor pot conspira în transformarea oameni obişnuiţi şi buni în monştri. Aruncând lumină asupra cauzelor acestei metamorfoze tulburătoare şi subliniind modalităţile prin care indivizii pot rezista tentaţiei răului, Zimbardo face posibilă înţelegerea unui larg spectru de fenomene, de la abuzurile şi manipulările corporatiste, până la torturarea prizonierilor de la Abu Ghraib şi genocidul organizat. O carte care obligă la reexaminare, atât individual cât şi colectiv.

Un studiu şocant, dar captivant, o călătorie în inima întunericului care va schimba pentru totdeauna modul în care privim comportamentul uman. „Zimbardo merită întreaga noastră recunoaştere pentru că a adus la lumină cele mai întunecoase şi mai ascunse aspecte ale sufletului uman.” VACLAV HAVEL

Despre autor
 PHILIP G. ZIMBARDO este profesor emerit de psihologie la Universitatea Stanford. A predat de asemenea la Yale, New York University şi Columbia. Este co-autor al textelor clasice Psihologie şi viaţă şi Timiditatea, care, împreună, însumează mai mult de 2 500 000 de exemplare vândute. Zimbardo a fost preşedinte al Asociaţiei Psihologilor Americani şi în prezent este director al Centrului Stanford pentru Politici nterdisciplinare, Educaţie şi Cercetare asupra Terorismului. A participat ca narator şi realizator la producerea serialului PB5 Discovering Psychology. în 2004 a depus mărturie în calitate de expert la audierile Curţii Marţiale în procesul unuia dintre rezerviştii din armata americană acuzat de comportament criminal în închisoarea Abu Ghraib din Irak.

Recomandăm: "Micile ticăloase" de Alex Marwood

Recomandăm: Temptation #1 By Ivy Smoak .PDF

0 0