" alt="Sub aceiași stea de John Green carte .PDF" title="Sub aceiași stea de John Green carte .PDF">

Sub aceiași stea de John Green carte .PDF

0

Carti PDF online gratis: ,,Sub aceiași stea de John Green carte .PDF,,

Cărți-Filme , cărți și recenzii online gratis  Sub aceiași stea de John Green

Nu stelele-s de vină, ci noi că ne supunem lor.” – William Shakespeare

Romanul „Sub aceeași stea” povestește o istorie plină cu umor, inteligență, dar și cu multă tristețe. Hazel de la treisprezece ani, de când a fost diagnosticată, se consideră în faza terminală, iar plămânii ei trebuie ajutați de oxigenul primit dintr-o butelie pe care o cară cu ea peste tot.

Mama ei o înscrie într-un grup de suport și viața ei se schimbă într-un mod inimaginabil. Acolo, printre ceilalți participanți, îl întâlnește pe Augustus Waters, băiatul care îi arată că există multe lucruri de care merită să te bucuri cât mai poți și că fiecare moment al vieții trebuie trait la maxim. Se privesc, își zâmbesc și el o invită la un film la el acasă.

Legătura dintre ei se intensifică și ajung, la un moment dat să se urce amândoi într-un avion care îi duce direct către un loc de vis, unde situația dintre ei se schimbă și mai mult, se îndrăgostesc mai tare și decid să învingă cancerul. Pentru că fiecare se îmbolnăvește, nimeni nu-i ferit de asta, autorul John Green ne arată că indiferent de orice, suntem capabili să iubim și să apreciem lucruri frumoase.

Cartea reprezintă o întrecere, o clepsidrăcare care se va opri la un moment, fără să fie nevoie de vreo explicaţie. Cancerul e nemilos în fața oricui, dar cu el tot putem trăi.

John Green scrie o carte ce se scufundă în sinceritate despre viață, boală, dragoste, și nu se teme să adreseze cititorilor întrebarea „de ce?

0 0

Marcus
Marcus
11 February 2024 01:25

Intr-un schimb de idei si impresii mi s-a recomandat “Sub aceeasi stea” de John Green. Recunosc faptul ca am fost destul de sceptica in privinta genului literar, insa am vrut sa onorez o promisiune, asa ca am inceput lectura. Cu toate ca limbajul autorului nu contine foarte multe epitete, iar stilul nu debordeaza de figuri de stil si descrieri, povestea este foarte captivanta. In plus, ilustreaza o intamplare care poate fi cat se poate de reala, practic o lectie de viata. Este povestea a catorva adolescenti care sfideaza moartea in lupta lor pentru a mai castiga cateva zile de viata. Desi tinta scriitorului o reprezinta adolescentii, lectura poate fi foarte bine parcursa si de catre un adult mai sensibil sau romantic. Iar stilul prinde foarte bine generatiei “viteza”, deoarece este colocvial, pe intelesul lor si nu plictiseste. Intr-un cuvant, este o carte care uneste generatii intre care se afla o mare prapastie.