📖👑MsBooks- Biblioteca Nr.1 pentru recenzii de cărți online + .PDF CĂRȚI! 🌪️⚡

2 votes
citește cărți online gratis .PDF
Ce putem și ce nu putem schimba .PDF

Carti PDF online gratis: Ce putem și ce nu putem schimba .PDF

Ce putem și ce nu putem schimba Martin E.P. Seligman descarcă cărți de dezvoltare personală online gratis .pdf

Martin E.P. Seligman- cărți de citit online gratis .PDF

Ce putem şi ce nu putem schimba este un ghid cuprinzător şi bine întemeiat ştiinţific pentru succesul în dezvoltarea personală. Este destinat în primul rând publicului larg, oamenilor care încearcă să-şi rezolve problemele precum anxietatea, tulburarea de panică, fobiile, obsesiile, depresia, furia, tulburarea de stres posttraumatic, excesul de greutate, dependenţa de alcool, disfuncţiile sexuale, traumele din copilărie. Dar se adresează şi profesioniştilor (psihologi clinicieni, psihoterapeuţi, psihiatri, medici, asistenţi sociali), sintetizând cele mai recente cercetări şi perspective ştiinţifice.

Documentată, bine scrisă şi onestă, această carte va fi o revelaţie pentru toţi cei care speră şi vor cu adevărat să dobândească ştiinţa de a accepta cine sunt.

„Unele dintre lucrurile care se pot schimba sunt sub controlul dumneavoastră; altele nu sunt. Cea mai bună pregătire pentru schimbare este să aflaţi cât mai multe despre cele pe care le puteţi schimba şi despre felul în care puteţi face schimbările. În ultimii douăzeci şi cinci de ani am cercetat cu atenţie optimismul, şi cu siguranţă că nu intenţionez să vă alung optimismul în privinţa schimbării. Dar scopul meu nu este nici să vă asigur pe toţi că puteţi face orice fel de schimbare. Ar fi o altă promisiune falsă. Optimismul, convingerea că veţi reuşi sunt un prim pas necesar în procesul oricărei schimbări. Însă optimismul neîntemeiat, convingerea că puteţi să schimbaţi ceea ce de fapt nu puteţi sunt o diversiune tragică.“ (Martin E.P. Seligman)

2 0

Top 5 cărți

Disclaimer: ( Please Read the Complete Disclaimer Then) All information/ material available on this website or the links handed on the point are for educational and instructional purposes only. We hold no responsibility for any profit, loss, or damage caused by or due to any information available on the point, either directly or laterally. The content is meant for individual and noncommercial uses only. © 2023 "MsBooks" Citește și descarcă cărți online gratis! | All Rights Reserved