+7
7 vote

Carti PDF online gratis: ,,Sarah Lark- Strigătul păsării kiwi .PDF,,

😉 Scrii recenzii și citești cărți online gratis ,,Strigătul păsării kiwi de Sarah Lark   .PDF,

Sarah Lark- cărți de citit online gratis .PDF

O sagă de familie plină de culoare în minunatele ținuturi din Noua Zeelandă.

Povestea continuă în acest al treilea volum al seriei începute de Sarah Lark odată cu romanul în țara norului alb. Finalul trilogiei se anunță a fi unul palpitant, în care Gloria, strănepoata Gwynerei McKenzie, trebuie să lase în urmă ținuturile familiare ale Noii Zeelande și să călătorească… în jurul lumii, în zorii sec secolului XX. O poveste pasionantă despre dragoste, război, maturizare, pierdere, umilințe și izbăvire.

Biografie

Sarah Lark este unul dintre pseudonimele germanei Christiane Gohl (Bochul, 1958), care a obținut recunoaștere literară și succes în vânzări datorită celor două seriale ale sale plasate în Noua Zeelandă și seria Jamaica, alcătuită din două cărți. Producția literară: A fost în 2007 când producția ei literară a luat o întorsătură care, de atunci, a catapultat-o la faimă. Sub cel mai cunoscut pseudonim al ei, Sarah Lark, în acel an a publicat În țara norului alb, prima carte a trilogiei maori, care va fi urmată de Cântecul maoriilor (2008) și Strigătul pământului ( 2009). Urmează seria Kauri, plasată tot în Noua Zeelandă, loc care a fascinat-o în timp ce lucra ca ghid turistic.

Între timp, ea a publicat câteva cărți sub pseudonimul Ricarda Jordan: The Doctor of Mainz în 2009 și The Oath of the Crusaders, în 2010, printre altele. În 2011 a publicat una dintre lucrările care ar face-o celebră în Spania, Insula celor o mie de fântâni. Producția literară a acestei autoare este vastă și îi place să scrie în casa ei din Mojácar (Almería), unde locuiește de câțiva ani, îndrăgostită de cultura spaniolă și de climatul acesteia. „A scrie romane nu înseamnă mult mai mult decât a visa cu ochii deschiși.” Sarah Lark. Începuturi: Christiane Gohl a început să publice numeroase cărți despre călărie de la începutul anilor 1990 până în 2009 (unele dintre ele sub pseudonimul Elisabeth Rotenberg). Această dăruire și interes pentru problemele animalelor provine din tinerețe, când și-a dorit să studieze Medicina Veterinară pentru a da debușare pasiunii sale pentru animale. Cu toate acestea, acel hobby s-a redus la domeniul literar, de vreme ce în cele din urmă a urmat alte studii care nu aveau nicio legătură cu el: Educația. Lucrările pe care le-a deținut de-a lungul vieții nu au avut nicio legătură cu pregătirea ei, ea fiind ghid turistic, redactor de publicitate și jurnalist. Înclinația spre scris i-a marcat atunci atât primele publicații, cât și meseriile sale.

Etape: peste două milioane de cititori din întreaga lume. El este creditat cu crearea și ascensiunea romanului peisaj, numit și genul peisajului.

7 0

Iulia Grigore
Iulia Grigore
17 October 2023 17:57

"Strigatul Pasarii Kiwi" este al treilea si ultimul volum din trilogia "In tara norului alb" de Sarah Lark. O saga de familie plină de culoare în minunatele ţinuturi din Noua Zeelandă. Povestea continuă, iar finalul trilogiei se anunţă a fi unul palpitant, în care Gloria, strănepoata Gwynerei McKenzie, trebuie să lase în urmă ţinuturile familiare ale Noii Zeelande şi să călătorească... în jurul lumii, în zorii secolului XX. O poveste pasionantă despre dragoste, război, maturizare, pierdere, umilinţă şi izbăvire.