RUTH WARE- Unul cate unul .PDFRUTH WARE- Unul cate unul .PDF" alt="RUTH WARE- Unul cate unul .PDF" title="RUTH WARE- Unul cate unul .PDF">

RUTH WARE- Unul cate unul .PDF

+3
5 vote

Carti PDF online gratis: ,,RUTH WARE- Unul cate unul .PDF,,

De la autoarea bestsellerului Într-o pădure întunecată

Să rămâi înzăpezit într-o cabană rustică luxoasă din Alpii francezi nu pare chiar cea mai gravă problemă din lume. Mai ales când panorama este impresionantă, ai la dispoziție un bucătar și o menajeră, un foc domol și companie. Doar dacă nu cumva companie îți țin opt colegi de serviciu… fiecare având ceva de câștigat, ceva de pierdut și ceva de ascuns.

Când cofondatorul unui startup londonez organizează o excursie de o săptămână în Alpi, totul pare normal: prezentări în PowerPoint și ședințe de strategie, întrerupte de activități obligatorii în echipă. Încet-încet, încep să iasă la iveală tensiunile, iar loialitățile sunt puse la încercare. Viscolul pornit din senin provoacă o avalanșă care taie legăturile grupului cu lumea. Cu fiecare oră care trece, panica se întețește, cabana devine tot mai rece, iar grupul tot mai mic, pentru că membrii lui dispar… unul câte unul

"Cititorii vor recunoaște omagiul evident adus celor Zece negri mititei ai Agathei Christie, dar cu suficiente întorsături ingenioase ca să transforme acest roman polițist într-un nou triumf pentru Ruth Ware." - The New York Times Book Review

4 1

Marcus
Marcus
12 December 2022 06:18
Nu am mai citit nimic de Ruth Ware până acum, deși mărturisesc că mai aveam o carte de-a autoarei în bibliotecă în afara de aceasta. Însă acest lucru se dovedește un avantaj în acest moment deoarece chiar sunt curioasă să mai citesc ceva în stilul autoarei. Unul câte unul începe într-un mod aparte, cu o prezentare a profilurile tuturor celor care vor fi la cabană. Totuși, trebuie să aveți în vedere că nu discutăm despre profilurile psihologice ale acestor oameni, ci de cele din aplicația Snoop. Această aplicație îți permite să spionezi pe oricine are profil public și să asculți orice anume ascultă acesta în momentul de față. Prin prezentarea muzicii pe care o ascultă personajele sale, Ruth Ware face un pas înainte și îi permite cititorului să se conecteze la un nivel mai profund cu personajele din roman.

Acțiunea este prezentată din două perspective, iar personalitățile celorlalte personaje sunt descrise din punctul de vedere al acestor două femei. Prima este Erin, gazda cabanei, care încă de la început pare cumva nepotrivită în tot acest peisaj, de parcă se ascunde de ceva anume din trecutul ei în vârful muntelui. Cea de-a doua este Liz, o fostă angajată a Snoop, despre care nu știm nimic și nu înțelegem de ce anume a fost invitată în această excursie din moment ce niciunul dintre angajați nu îi este prieten.

Personajele romanului
Unul câte unul este creată astfel încât să nu poți avea personaje preferate, poate doar bucătarul. Angajații Snoop sunt prezentați în toată splendoarea lor de copiii de bani gata, de oameni cărora rareori le-a fost refuzat ceva și parcă ai impresia că țipă după criminal să vină să îi termine. Ceea ce nu știu ei este că ucigașul este deja împreună cu ei. Conflictul cărții pornește de la o neînțelegere legată de preluarea sau nu a companiei de către o altă firmă, iar balanța urmează să fie înclinată de o persoană care a primit în trecut 2% din acțiuni. Lucrurile nu sunt încă decise când prima persoană își pierde viața în ceea ce ar părea un accident nevinovat.

Mai mult decât nefast, un eveniment îi obligă pe acești oameni care nu se suportă prea mult între ei și care sunt certați din cauza banilor să stea izolați împreună în cabana din Alpii francezi. O avalanșă de proporții masive are loc, distruge una din părțile adiacente ale cabanei, taie liniile de telefonie și distruge alimentarea cu energie electrică. Faptul că oamenii sunt prinși fără posibilitatea de a fugi, că printre ei se află un criminal care a ajuns deja la a doua victimă și nimeni nu are idee, nimeni nu bănuiește pe cine trebuie… acest lucru a făcut cartea mult mai interesantă.